۱۳۹۲ اسفند ۴, یکشنبه

خدائی وجود نداره خودتونو مچل نکنید !!

برگرفته شده از صفحه: انجمن آگنوستیک ها و آتئیستهای ایران
تیتر از منست:پیمان پایدار
*********************
فرولاين فريتسر* در اتريش چطور؟ کسی که پدرش او را به دخمه ای انداخت، جايی که برای بيست و چهار سال نتوانست نور خورشيد را ببيند. بیشتر شب ها پدر به او تجاوز می کرد، اغلب جلوی چشم فرزندانش که محصول تجاوزهای قبلی پدر بودند.

تصور کنید آن بچه چقدر به خدا التماس کرد. تصور کنید چقدر به درگاه او دعا و زاری کرد. تصور کنید برای چه مدت. تصور کنید چگونه هر روز دعا می کرده. چطور به آسمان التماس می کرد. فکر کنید، و برای بیست و چهار سال. نه، هیچ پاسخی نیامد. هیچی. هیچی!

حالا، شما می گوی
ید، "اشکالی ندارد که این بلا بر سر او آمده". چون بعد از مرگ با خدا معامله ی بهتری می کند؟ من باید از شما بپرسم، آیا شما واقعا از نظر اخلاقی جدی هستید که چنین حرفی می زنید؟

"نه، این باید اتفاق می افتاد، و خدا هم از آن بالا با بی تفاوتی نگاه می کرد. چون می دانست که برای او پاداشی را از قبل مقرر کرده است. بنابراین این بلا ارزشش را دارد که بر سر این کودک بیاید، چون در زندگی بعدی اوقات بهتری خواهد داشت".

من نمی فهمم شما چطور می توانید در چهره ی هر کسی نگاه کنید، یا بتوانید با خودتان زندگی کنید و چنین حرف وقیح و زشتی را بزنید، چنین حرف فاسد و غیر اخلاقی را. یا حتی اشاره ای به آن داشته باشید.

 کریستوفر هیچنز 

* فرولاين فريتسر دختری بود که چند سال پیش توسط پلیس اتریش در انبار خانه ی پدرش پیدا شد که پدر به مدت ٢٤ سال به او تجاوز می کرده و حتی او را باردار کرده و چندین بچه از او داشت.

برگردان: سپنتا (با اندکی ویرایش)

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی