۱۳۹۲ اسفند ۲۸, چهارشنبه

در سال جدید جای شهدا خالیست:زنده باد راهشان.زنده باد آزادی


سين مثل ستم
سين مثل سكوت
سين مثل سانسور
سين مثل سيب
سين مثل سير...

سين مثل سركه
سين مثل سبزه
ســـــــــــــــــــــــــــــــين مثل ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار


همان ستاری که در آخرین پست وبلاگش نوشت: "شما اگر از اطلاع رسانی هراس دارید؟ یا ازحکومت کناره گیری کنید! و یا ظلم نکنید. شما بازداشت نکنید، شکنجه ندهید، سلاخی نکنید تا اطلاع رسانی هم نشود. در غیر این صورت نه تنها اطلاع رسانی می شود بلکه به زودی بساط ظلم شما برسرتان فرو خواهد ریخت. اطلاع رسانی از وضعیت هر انسان در حال ظلم وستم کشیدن وظیفه تک تک افراد یک جامعه است، وهرکس در این کار کوتاهی کند به خود وبه وجدان خود خیانت کرده است!... اگر شعار شما این است که ما بازداشت می کنیم، شکنجه می دهیم. شما سکوت کنید! شما اطلاع رسانی نکنید! شعار ما هم این است. پابه میدان گذاشتیم در این مبارزه یا از قفس تن رهایی می يابيم يا قفس ظلم شما را در هم خواهيم شكست!

بیاییم داستان رشادت ستار بهشتی و مقاومت مادرش را در نوروز امثال برای دوستان و اعضای خانوادهء خود تعريف كنيم ...

لطفا ویدیو زیر راببينيد:
http://sepidedam.com/19614

گوهر عشقي در مورد حذف تصويرش در رسانه هاي حكومتي مي گويد: من سیاسی نیستم شاید برای همین حذف کردند. خون ستار را به هر نحوی خواستند پایمال کنند و هنوز هم ادامه می دهند. آنها می دانند که ستار از بین ما رفت اما یادش است و اگر تا امروز اینطور می دویم فقط و تنها به این دلیل است که ستار دیگری کشته نشود. ما خانواده ای هستیم که داریم فریاد می زنیم به ما ظلم شده به دیگران نشود. ستار رفت و الان یادش و خاطراتش هست، خونش هست ما می گوییم کاش جسم اش هم بود، کاش می توانستیم احساسش کنیم. الان نیست. الان یک سنگ قبری است که باید صبح تا شب بروم و بنشینم بالای سر این قبر و با بچه ام حرف بزنم.

گوهر عشقی می گوید تا روزی که زنده است کوتاه نخواهد آمد : تمام ترس ها را از دل ما خودشان بردند آن روزهایی که به دخترم می گفتند به بچه ۲۰ ماهه ات رحم کن. آنروزهایی که به من می گفتند دخترت را می بریم مثل ستار، ترس ما ریخت. ما زمانی که ستار را دیدیم که توی قبر گذاشتند آرامش پیدا کردیم. دیدیم با نیکویی رفت و گفتیم آخرش همین است نیکویی است دنیا اسمش را صدا می زند. می گویند مرد نکونام نمیرد هرگز، مرده آن است که نامش نبرند. من افتخارم است که مادر ستار هستم و افتخار دارم که پایانی ستاری داشته باشم.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی