۱۳۹۳ فروردین ۱۱, دوشنبه

"( اﺯ ﺁﻧﺠﺎﻳﻴﻜﻪ ) اﺭﺩﻭﮔﺎﻩ ﺁﺷﻮﻳﺘﺲ* ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﺩ، ﭘﺲ ﺧﺪا ﻧﻤی ﺗﻮاﻧﺪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ. "
  پریمو لوی

 شیمی‌دان و نویسندهٔ ایتالیایی ﻛﻪ پس از حملهٔ آلمان به شمال ایتالیا در سال ۱۹۴۳، به واسطهٔ خبرچینی یکی از همکارانش اسیر نازی‌ها شد و ده ماه در اردوگاه آشویتس اسیر بود تا این که توسط ارتش سرخ آزاد شد.
*****************
* ﺗﻮﺿﻴﺢ - اردوگاه آشویتس در نوع خود بزرگترین اردوگاه‌های ساخته شده توسط رژیم نازی بود. این مجموعه در کشور لهستان قرار دارد و شامل سه اردوگاه اصلی می‌باشد اتاق‌های گاز و کوره‌های آدم سوزی ...برای اولین بار در این اردوگاه به طور وسیع راه اندازی شدند. در مجموع نزدیک به ١,٣٠٠,٠٠ نفر (یک میلیون و سیصد هزار) به این اردوگاه تبعید شدند که از آنها ۱,١۰۰٫۰۰۰ نفر (یک میلیون یکصد هزار) در خلال سالهای جنگ جهانی دوم ۱۹۳۹ تا ۱۹۴۵ به دست قوای اس. اس. آلمان نازی به فرماندهی سرهنگ رودلف هوس و همکارانش (دکتر یوزف منگله و...) در این اردوگاه کشته شده‌اند که بالغ بر ۹۰٪ آنها را یهودیان تبعیدی و مابقی را زندانیان سیاسی لهستانی - اسرای جنگی شوروی - کولی‌های اروپایی وسایر اسرای جنگی متفقین تشکیل می‌دادند. هنگام آزادسازی این اردوگاه حدود دویست هزار نفر در آن بودند که وضعیت آنها انقدر اسفناک بود که سربازان متفقین آنچه به چشم می دیدند باور نمی کردند.
ﺑﺮﮔﺮﺩاﻥ و ﺗﻮﺿﻴﺢ - Drizzy / ﺑﻨﻤﺎﻳﻪ ي ﺗﻮﺿﻴﺢ - ﻭﻳﻜﻴﭙﺪﻳﺎ

برگزیده شده از صفحه:کانون اگنوستیک ها و آتئیستهای ایران
 
****************************
 


همینجا لازم میباشد که ,بر خلاف  تبلیغات مرتجعانه صهیونیسم جهانی که تعداد کشته شدگان یهودیان را در کمپهای آشویتس به شش میلیون اعلام نموده اند ,گفته شود که این دروغ بیشرمانه ای بیش نیست. این تحریف تاریخی ( بمانند اکثریت دگر تحریفاتشان از تاریخ یهودیت و ....کتاب لعنتی شان تورات و انجیل عهد قدیم) جز برای مظلوم نمائی نبوده است.همین بس که تعداد یهودیان در آن برهه از زمان , در تمامی اروپا, بالغ برشش میلیون نبوده است!! باری, بعد ازربودن کشور فلسطین  و تاسیس جنایتکارانه کشور راسیستی و فاشیستی اسرائیل در سال 1948  این فلسطینی ها بوده اند که بدون هیچگونه نقشی در جنایات دهشتناک هولوکاست توسط نازی ها(حتی اگر 100 نفر هم کشته شده باشند که زیاد میباشد و محکوم ) تاوان آنرا تا به امروز پرداخته اند. (من, در مقاله ای مفصل بزبان اسپانیائی, چند سال پیش, در نشریه 'عمل مستقیم' , که در آرشیو ' نه خدر عام ' اورده شده , آمار متعدد - زیر یک میلیون و نیم را -از زبان نویسندگان دانشگاهی خود اسرائیل آورده ام).
مرگ بر یانکی امپریالیسم  بعنوان شریک جرم جنایات کشور اسرائیل 
سرنگون باد کشور نئو فاشیستی اسرائیل -زنده باد  مبارزه رهائیبخش خلق فلسطین
پاینده باد رهائی بشریت از قید و بند هر گونه ناسیونالیسم افراطی/ فاشیسم/ صهیونیسم  
زنده باد فدراسیون مستقل و دموکراتیک فلسطین و اسرائیل (بعنوان فاز اول مبارزه رهائیبخش خلق فلسطین)
پیمان پایدار
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 


  •  

  •  

    0 نظر:

    ارسال یک نظر

    اشتراک در نظرات پیام [Atom]

    << صفحهٔ اصلی