۱۳۹۳ دی ۲۷, شنبه

از متن: این شعار "من هم شارلی هستم" به هیچ وجه به معنی تایید آنچه این مجله منتشر می کرد نیست بلکه به معنی دفاع از آزادی بیان است به هر نحوی که می توان این آزادی را تعریف کرد حتی برای نفرت پراکنان [مانند شارلی ابدو].

جالب است که در سال 1999 حمله خونین بمب افکن های ناتو به مرکز تلویزیون صربستان که در آن خبرنگاران کار می کردند و کشتار آنها به دلیل همکاری آن با میلوسوویچ توجیه شد و این خبر تنها به صفحه ششم روزنامه نیویورک تایمز رسید و نه به سر تیتر آن. اما اکنون اخبار پاریس سر تیتر روزنامه ها هستند. همچنین می توان حمله جنایتکارانه نظامی های امریکا در سال 2004 به بیمارستان فلوجه عراق را بیاد آورد که عملن یک جنایت جنگی بود اما آن را هم به عنوان الزامات جنگ با تروریسم توجیه کردند.

یک مقام اسرائیلی گفته است که تروریسم تروریسم است و هیچ تعریف دو سویه ای از آن وجود ندارد. اما من می گویم وجود دارد. تروریسم تروریسم قلمداد نمی شود وقتی که توسط یک قدرت تنها با توجیه داشتن توان نظامی ارتکاب آن در ابعاد وسیع انجام می شود!!
Terrorism is not terrorism when a much more severe terrorist attack is carried out by those who are Righteous by virtue of their power
telesurtv.net|By teleSUR


0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی