۱۳۹۳ آذر ۵, چهارشنبه

این اولین بار نیست که معصومه (مسیح)علی نژاد حقوق زندانیان و کشته شده گان را پایمال می نماید : صفحه سپیده دم !!

خانم معصومه علی‌ نژاد، شما بر اساس کدام یک از موازین روزنامه نگاری در مصاحبه با فرزند مرتضی سربندی با پیش فرض قرار دادن اینکه ریحانه جباری گناهکار است خواهان بخشش او شدید؟! 
 
چرا شبکه من و تو و صدای آمریکا و بی‌ بی‌ سی‌، تریبون در اختیار فردی که به اعتراف خودش به بخشی از حاکمیت مذهبی‌ تعلق خاطر دارد و در جهت اهداف آنها فعالیت می‌کند قرار داده اند؟
 
چرا چنین فردی که از حقوق کارمندان وزارت اطلاعات حمایت می‌کند توسط شبکه من و تو، خبرنگار مستقل نامیده میشود؟
آیا کسی که با گاف مضحک خود (انتشار تصویر اشتباهی از پسر مقتول) ، فعالیت های کمپین های حقوق بشری را تحت الشعاع خود قرار داد ، می تواند خبرنگار مستقل نامیده شود؟
 
 
البته مسیح علی نژاد (با نام واقعی‌ معصومه) پس از گذشت یک ماه متوجه اشتباه خود شد، و در پستی در فیسبوک به جای آنکه از اشتباه خود عذر خواهی‌ نماید، دیگران را نصیحت می‌کند و می‌گوید: لطفا در انتشار عکس‌ها دقت کنید!
 
لازم به ذکر است این اولین بار نیست که معصومه علی نژاد حقوق زندانیان و کشته شده گان را پایمال می نماید. این خبر نگار اعزامی اوایل دیماه ۱۳۹۲ پیشتازانه با استناد به خبر دروغ "فرار پیمان عارفی"، بلافاصله همزمان با سایت انصاف نیوز مطلبی در دفاع از "حق فرار برای زندانی" منتشر نمود! و در یک سوی ماجرا از حق فرار زندانی دفاع میکرد، بدون آنکه از فرار پیمان عارفی‌ مطمن شده باشد!
در صفحه سپیده دم بلافاصله خطاب به این خبر نگار اعزامی نوشتیم، خانوم علی نژاد، چه کسی‌ میتواند باور کند که یک زندانی سیاسی که به خاطر باور به عقیده‌ای زندانی شده، در زمانی‌ که مادر و همسرش در راه ملاقات او در تصادف کشته شدند، پا به فرار بگذارد؟ پس از چند ساعت مشخص شد پیمان عارفی فرار نکرده و در مراسم بزرگ‌داشت همسر و مادرش حاضر بوده است!

از سوی دیگر مهدی اقبال یکی‌ دیگر از هواداران خاتمی در تهران به شکل دیگری به شایعه فرار دامن زد و پیمان را تروریست خطاب کرد. هردو پس از افشای خبر دروغ، بدون عذر خواهی‌ فرافکنی را آغاز کردند. معصومه علی نژاد هم انتقاداتی که متوجه شخص خودش بود، با تغییر جهت خطاب به دیگران مطرح کرد!
 
در لینک زیر میتوانید ماجرای دروغ پردازی معصومه علی نژاد و مهدی اقبال را بخوانید:
http://goo.gl/ZWNzny

در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۸۹ نیز هدی آقاسلطان با افشای دروغپردازی مسیح علی‌نژاد درباره ارتباط با خانواده ندا، وی را به تلاش برای کسب شهرت متهم کرده بود و نوشت: همه جا می‌گویید که هدی به من ایمیل زده اما در تلفن روز جمعه از مامان من، ایمیل من رو می‌خواهید، لطفأ ما رو راحت بگذارید، این راه درستی‌ برای مشهور شدن نیست!
 
حال چنین فردی در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ صفحه‌ای به نام آزادی‌های یواشکی زنان در ایران راه اندازی کرده، و باز هم مدعی شده که به عنوان فردی مستقل و به تنهایی‌ صفحه‌ای را راه‌اندازی کرده، اما تا کنون حاضر نشده به سوالات کاملا مشخص ما در صفحه سپیده دم پاسخ دهد!
 
بارها پرسیدیم با توجه به اینکه زنان حتی در اوج روز‌های سخت گیری در ۳۵ سال گذشته در گوشه‌ای کشف حجاب میکردند، کمپین چند دقیقه " آزادی یواشکی" که بدون آنکه گردانندگان آن‌ به علت‌ها بپردازند و طراحان اصلی‌ حجاب اجباری را به مردم معرفی‌ کنند، آیا آدرس غلط دادن به مردم نیست؟
 
هموطنان از شما تقاضا می‌کنیم به همه دوستان و بستگان خود هشدار دهیدکه:
(بر اساس شواهد غیر قابل انکار اين صفحه «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» توسط عوامل همان حكومتی‌ که اسید پاشی‌های زنجیره‌ ای را سازماندهی کرده گردانده ميشود و تقاضا می‌کنیم هر چه سريعتر جهت حفظ امنيت خود هرگونه ارتباط را با اين صفحه قطع كنيد. لطفا به ظاهر مطالب منتشر شده در آن‌ صفحه توجه نکنید، و پیشینه مسیح علی نژاد را به دقت مورد بررسی‌ قرار دهید)
 
در لینک زیر به تفصیل در مورد " صفحه آزادی‌های یواشکی " یاران خاتمی توضیح داده شده است:http://goo.gl/8AbjaN
لطفا جهت آگاهی‌ بیشتر این ویدیو را ببینید:http://goo.gl/0e7LoV

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی