۱۳۹۳ اردیبهشت ۵, جمعه

شکست طرح حمله وحشیانه به زندان اوین و اعترافات آخوند مزدور ولایت وقیح: صادق لاریجانی

 
در حالی که حکومت آخوندها چندین سال است که از پایان فتنه و سرکوب آن سخن می راند، آخوند صادق لاریجانی، ریس دستگاه به اصطلاح قضاییه در سخنانی که از تلوزیون حکومتی پخش گردید به وضعیت لرزان و نامتعادل حکومت آخوندها اعتراف کرد و از بروز فتنه های جدید ابراز وحشت نمود. وی مخالفان را به پیگرد قضایی تهدید کرد و از موج گسترده محکومیت حمله وحشیانه به زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین به آه و فغان پرداخت.
 
آخوند صادق لاریجانی در حالی که در ایران «آخوند زده» و بالاخص در دستگاه قضایی ولایی، «بی قانونی و استبداد» لباس «قانون و شرع» به تن کرده است، وحشت خود را از کابوس سرنگونی اینگونه به نمایش گذاشته است:
«چهره هایی که پشت صحنه فتنه 88 بودند و همه می دانند، دوباره دارند یکجوری خودشان را ظاهر می کنند این چیزی نیست که نظام بخواهد از آن بگذرد و لذا ما هم باید توجه داشته باشیم. البته همه امور باید در چهارچوب قانون باشد، در چهارچوب شرع باشد، هیچ طرفی کارش نباید موجب بشود که ما از حد عدالت خارج شویم، اما عادلانه عمل کردن معنی آن این نیست که منفعلانه عمل کنیم...»
 
وی در ادامه با «وقاحت آخوندی» سرکوب مخالفان و بستن دهانها و تعدی به حقوق دگر اندیشان که در تمام عمر حکومت آخوندها جریان داشته را تحت عنوان «تسامح» نام گذاری کرده و به عُمال رژیم دستور داده است که از آنچه وی آن را «تسامح» نام گذاری کرده خودداری کرده و درجه اختناق حاکم بر کشور را باز هم افزایش دهند.
 
«... راه خودمان را باید با استقامت برویم با صراحت و با قاطعیت طی بکینم حرفمان را باید صریح و آشکار بزنیم... این تسامحی که نسبت به اینها روا شده است متاسفانه ظاهراً بد تلقی شده... دادستان محترم تهران و در شهرهای دیگر دادستان ها باید بصیر باشند، رصد کنند و در چهارچوب مقررات کاملاً باید برخورد کنند با این جریانات و با هر گونه، با هرگونه فضا سازی، نشر اکاذیب، تحرکات و اخلال در امنیت و نظم باید کاملاً برخورد کنند و هیچ مجالی برای این حرفها نگذارند....»
گماشته خامنه ای در دستگاه قضاییه حکومت آخوندها سپس با درماندگی و در یک موضع انفعالی که به خودی خود از نا کارمدی تیغ سرکوب حکومت حکایت دارد به تهدید مخالفان پرداخته و از بروز فتنه های جدید سخن به میان آورده است.
«...ما امیدواریم که بدانند و بفهمند این افراد که نظام هیچ کوتاه نخواهد آمد و اگر تسامحی کرده ممبعد تسامحی هم نخواهد کرد با این چنین افرادی که بعد از تجربه فتنه 88 دوباره در فکر فتنه های دیگر هستند....»
 
گماشته خامنه ای سپس از موج گسترده محکومیت حرکت ضد بشری حمله به زندانیان سیاسی به آه و فغان می پردازد:
«... ما می بینیم در درون هم عده ای هماهنگی می کنند، همراهی می کنند، ما از دشمنان و معاندین و رسانه های بیگانه توقع خاصی نداریم اونها زهر خودشان را می ریزند، این چیز طبیعی است برای اونها که پولهایی را می گیرند برای همین کارها امثال دولت انگلیس و آمریکا کی با ملت ما دوست بودند که حالا بخواهند باشند، منتها تاسف ما از هماهنگی های درون هست از رسانه های قریب به فتنه که دنبال فتنه هستند، همراهی می کنند، اخبار خلاف را نقل می کنند، ترویج می دهند، اشاعه می دهند و برخی تحرکات را در درون ایجاد می کنند.»
 
گفتنی است در پی فروکش کردن دود و دم «نمایش مضحک اعتدال» و شکست پروژه «فریب جامعه جهانی»، حکومت قرون وسطایی آخوندها در روز پنجشنبه هفته گذشته (28 فروردین ماه) با امید ایجاد جو «رعب و وحشت» و در یک اقدام از پیش طراحی شده به بند 350 زندان اوین یورش برد و به ضرب و شتم شدید زندانیان سیاسی پرداخت. 
  
موضع گیری و گفته های آخوند صادق لاریجانی پس از گذشت قریب به یک هفته از وقوع حرکت ضد بشری حمله به زندانیان سیاسی نشانه ای از شکست حکومت آخوندها از رسیدن به اهداف خود در این حمله وحشیانه است.
 
با مقاومت جانانه زندانیان سیاسی و بروز حرکات اعتراضی در سطح جامعه و موج گسترده محکومیت این حرکت ضد بشری اکنون ورق برگشته است و «حکومت پا به گور ولایت فقیه» نه تنها در ایجاد جو «رعب و وحشت» شکست خورده است بلکه خود را با فضاحتی جدید درگیر نموده و بحرانی دیگر بر بحرانهای این رژیم قرون وسطایی افزوده است تا آنجا که آخوند صادق لاریجانی برای کنترل ابعاد این فضاحت در یک تلاش عبث خود به صحنه وارد شده است.
 
بحرانهای پی در پی و وضعیت آشفته حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه از علائم پایان کار حکومت آخوندهای ضد ایرانی و نزدیک شدن میراث امام دروغگویان، خمینی، به زباله دانی تاریخ است.

ویدیو:
http://www.youtube.com/watch?v=DVHeQ1OdQ8Q
منبع: وبلاک نُتک
http://noteak.blogspot.com/2014/04/blog-post_24.html

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی