۱۳۹۳ تیر ۱, یکشنبه

دینداران : شما که اهل خواندن کتابهای علمی نیستید حداقل مقاله بخونید , شاید هرجی شود و مختان کمی تکان بخورد!!

از صفحه : کانون اگنوستیک ها و آتئیستهای ایران
 
دوست گرامی؛ برای هزارمین بار می گوئیم که من و شما جدمان میمون های امروزی نیست، ما با همه ی میمون های امروزی جد مشترک داریم، همانطور که با گونه های انسانی منقرض شده مانند نئاندرتال جد مشترک داشته ایم. و این سخن به اینجا ختم نمی شود.
 
در این نقشه درخت فرگشتی پستانداران موجود است، می بینید که اگر به عقب برویم ٩١ میلیون سال پیش با همه ی جوندگان مانند خرگوش و موش نیای مشترک داریم و حدود ٩٧ میلیون سال پیش با گوزن و آهو و دلفین و اسب و خفاش و گربه سانان و تقریبا ١٠٥ میلیون سال پیش با مورچه خوار و فیل جد مشترک داشته ایم و ١٣٠ میلیون سال پیش با کانگروها و از این عقب تر برویم رفته رفته همانطور که پیشتر هم بارها گفته شد با دیگر موجودات زنده دارای اجداد مشترک می شویم.
‎قابل توجه دوستان دینداری که حتی زحمت مطالعه یک مقاله علمی را به خود نمی دهند 

دوست گرامی؛ برای هزارمین بار می گوییم که من و شما جدمان میمون های امروزی نیست، ما با همه ی میمون های امروزی جد مشترک داریم، همانطور که با گونه های انسانی منقرض شده مانند نئاندرتال جد مشترک داشته ایم. و این سخن به اینجا ختم نمی شود. 

در این نقشه درخت فرگشتی پستانداران موجود است، می بینید که اگر به عقب برویم ٩١ میلیون سال پیش با همه ی جوندگان مانند خرگوش و موش نیای مشترک داریم و حدود ٩٧ میلیون سال پیش با گوزن و آهو و دلفین و اسب و خفاش و گربه سانان و تقریبا ١٠٥ میلیون سال پیش با مورچه خوار و فیل جد مشترک داشته ایم و ١٣٠ میلیون سال پیش با کانگروها و از این عقب تر برویم رفته رفته همانطور که پیشتر هم بارها گفته شد با دیگر موجودات زنده دارای اجداد مشترک می شویم.‎

 

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی